Skip to content
Menu
  • O firmie
  • Hale produkcyjne
  • Hale magazynowe
  • Hale przemysłowe
  • Blog – poznaj ciekawe artykuły
  • Kontakt
VIRMET Przemysław Strzylski

Porady dotyczące e-mail marketingu, o których profesjonaliści nie chcą wiedzieć

Posted on 5 marca, 2020

Wiele osób chce dziś dowiedzieć się, jak mogą skutecznie sprzedawać za pośrednictwem poczty e-mail i budować dużą listę obserwujących, którzy lubią treści na swojej stronie.

Jeśli jesteś jedną z tych osób, to jesteś we właściwym miejscu, w tym artykule omówimy kilka kluczowych rzeczy, które możesz wykorzystać na swoją korzyść.Skontaktuj się z kontaktami, które spotykasz na targach. Zbieraj numery telefonów osób, które zatrzymają się przy Twoim stole i zadzwoń do nich w ciągu kilku tygodni od ich spotkania. Skorzystaj z kolejnej rozmowy, aby skontaktować się ze swoim kontaktem i zapytać go, czy chciałby otrzymywać Twój biuletyn marketingowy e-mailem.Jeśli masz klienta, który ma urodziny, upewnij się, że wysłałeś e-mail uzupełniający, który zawiera wiadomość z okazji urodzin. Dołącz prośbę do wiadomości e-mail, która mówi tej osobie, aby udała się w określone miejsce. Zakończenie może zawierać link informujący go o możliwości zostania subskrybentem poprzez kliknięcie na niego.Zanim wyślesz e-maile do swoich subskrybentów, postaraj się poinformować ich, co im wyślesz i jak często mogą oczekiwać od Ciebie wiadomości. W ten sposób wiedzą, kiedy spodziewać się wiadomości e-mail i mogą zapobiec jej automatycznemu wysyłaniu do folderu ze spamem.Dostarcz swoim klientom przydatne wskazówki lub informacje w każdym biuletynie marketingowym. Pomyśl o biuletynie jako o okazji do wykazania się swoją wiedzą w swojej dziedzinie. Twoi klienci będą Ci bardziej ufać, gdy zobaczą, ile wiesz, i będą bardziej skłonni do kupowania od Ciebie produktów lub usług.Potrzebujesz pozwolenia od swoich czytelników, jeśli masz zamiar zacząć wysyłać im e-maile. Każdy, kto spamuje w dowolnym formacie, natychmiast otrzyma negatywną reputację. Porady dotyczące e-mail marketingu, o których profesjonaliści nie chcą wiedzieć

W rzeczywistości wielu może uznać takie e-maile za wystarczająco irytujące, że nie będą z tobą współpracować w żadnym charakterze.Nie uwzględniaj korzystania z biuletynów w swojej kampanii e-mail marketingowej.

Zamiast tego możesz wysyłać osobom z listy opt-in odpowiednie e-maile dotyczące określonych tematów. Przyciągniesz więcej ludzi, gdy będą wiedzieć, że będą otrzymywali tylko te informacje, którymi są zainteresowani, i że nie będą musieli przesiewać całego biuletynu, aby go otrzymać.Postaw na profesjonalizm ponad zgrabne e-maile. Nie wysyłaj e-maili, które wyglądają jak krzykliwe strony internetowe. Wydaje się to bezosobowe dla odbiorcy. Pamiętaj też, że wiele programów pocztowych nie wyświetla obrazów HTML. Dlatego nie skupiaj się na obrazach w e-mailach. Postaw na zwięzły, profesjonalny i zachęcający, aby każdy mógł go przeczytać.Zaplanuj strategicznie, kiedy wyjdą Twoje e-maile. Ludzie nie lubią dostawać e-maili w niewygodnych momentach, zwłaszcza jeśli jest to coś, na co muszą szybko reagować. Bądź rozważny, czyniąc swoje oferty wygodnymi i łatwymi do wykorzystania przez ludzi, a będziesz miał więcej sprzedaży niż w innym przypadku.Aby uzyskać najlepsze wyniki z kampanii e-mail marketingowej, dokładnie przetestuj swoje wiadomości przed ich wysłaniem. Nie pisz po prostu krótkiej wiadomości i wyślij ją na listę subskrybentów bez uprzedniego jej uważnego sprawdzenia. Wyświetl podgląd w różnych programach pocztowych i na różnych platformach, aby upewnić się, że będzie poprawnie wyświetlany dla wszystkich.Korzystając ze wszystkich informacji, które uzyskałeś z tego artykułu, powinieneś teraz czuć się pewniej w swojej witrynie i osiągnąć pewien poziom sukcesu. Masz teraz do dyspozycji świetne narzędzie, którego możesz użyć, gdy chcesz spróbować osiągnąć większy sukces dla swojej witryny.

Artykuły jakie mogą Cię zainteresować:

Doskonałe apartamenty do wynajęcia
Kiedy zaczniesz kupować najlepsze na polskim rynku tworzywa sztuczne?
Buty narciarskie dla kobiet
Wygodne pojemniki na zupę
Piękny i praktyczny garnitur uszyty na miarę
Jak pielęgnować paznokcie z lakierem hybrydowym?
Dlaczego warto wdrożyć lean management w firmie?
Zabezpieczenie oraz oznaczanie kabli oraz rur biegnących pod ziemią
Zakup profesjonalnej chemii
Hala magazynowa, a tradycyjny magazyn – które rozwiązanie jest bardziej opłacalne?
Dlaczego Warto Oddać Dobór Słów Kluczowych Specjalistom
Trwałe i niezawodne balustrady nierdzewne

Hale produkcyjne

Nasze hale produkcyjne są nie tylko dostosowane do określonego procesu produkcji, ale poza tym również można o nich mówić, jako o bardzo bezpiecznych w użytkowaniu.

Hale magazynowe

Nasze hale magazynowe posiadają także bardzo zróżnicowane kształty, co oczywiście nie pozostaje obojętne dla potencjalnego klienta

Hale przemysłowe

Nasze hale przemysłowe są bardzo ściśle dopasowane do indywidualnych wymagań klienta, a tym samym produkujemy je dla bardzo zróżnicowanych sektorów rynkowych, na bardzo różne przeznaczenie

Artykuły na blogu

  • Kabiny prysznicowe – funkcjonalność i styl w nowoczesnej łazience
  • Dachówki ceramiczne – dlaczego warto je wybrać?
  • Elektromobilność na drogach: przyszłość transportu dostawczego
  • Naturalne suplementy – fakty i mity
  • Dlaczego warto zaufać wyspecjalizowanej firmie transportowej w sytuacjach kryzysowych

Kategorie artykułów

  • Biznes
  • Blog
  • Budownictwo
  • Dom
  • Finanse
  • Handel
  • Rozrywka
  • Turystyka
  • Uroda
  • Usługi
  • Zdrowie

Partnerzy

gsmzone.com.pl
amarokdesign.pl
walczak.net.pl

©2025 VIRMET Przemysław Strzylski | WordPress Theme by Superbthemes.com