E-mail marketing to dochodowa dziedzina, jeśli wiesz, co robisz.
Poznanie kroków prowadzących do stworzenia udanej kampanii to pierwszy krok, więc czytaj dalej ten artykuł, aby znaleźć świetne porady od ekspertów w tej dziedzinie, które mogą zmienić Cię z początkującego w doświadczonego eksperta!Zanim zaczniesz korzystać z e-mail marketingu, utwórz testową wiadomość e-mail i wyślij ją do znajomego lub członka rodziny. Twoja ukochana osoba może zobaczyć, jak wygląda wiadomość e-mail i przekazać Ci informacje zwrotne. W ten sposób, jeśli zajdzie potrzeba wprowadzenia jakichkolwiek zmian, możesz to zrobić przed wysłaniem e-maili do klientów.Bądź wytrwały w swoich wiadomościach e-mail marketingowych. Może zająć nawet dwadzieścia e-maili do jednego potencjalnego klienta, zanim rutynowo przyciągniesz jego uwagę. Spróbuj opowiedzieć dobrą historię poprzez swoje wiadomości. Zaangażuj ich kilkoma wiadomościami i pozwól im rozwinąć się w serii. Dobrym sposobem na to jest prowadzenie konkursów, które trwają kilka tygodni.Nie uwzględniaj korzystania z biuletynów w swojej kampanii e-mail marketingowej. Zamiast tego możesz wysyłać osobom z listy opt-in odpowiednie e-maile dotyczące określonych tematów. Przyciągniesz więcej ludzi, gdy będą wiedzieć, że będą otrzymywali tylko te informacje, którymi są zainteresowani, i że nie będą musieli przesiewać całego biuletynu, aby go otrzymać.Nigdy nie wysyłaj e-maili do swoich klientów częściej niż raz w tygodniu. Twoja baza klientów prawdopodobnie składa się z ludzi, którzy są zajęci i codziennie otrzymują wiele wiadomości. Jeśli wyślesz zbyt wiele wiadomości, po prostu staniesz się częścią bałaganu.
Mogą zacząć je pomijać lub, co gorsza, usuwać je bez czytania!Upewnij się, że Twoi subskrybenci wiadomości e-mail dokładnie wiedzą, czego mogą się od Ciebie spodziewać.
Doskonałym sposobem na to jest uczynienie pierwszego e-maila do każdego nowego subskrybenta domyślną wiadomością informacyjną. Powinieneś określić, jakiego rodzaju treści zamierzasz im wysyłać, a także wskazać częstotliwość wiadomości, których mogą od Ciebie oczekiwać.Jeśli używasz obrazów w biuletynach e-mail, umieść tekst po prawej stronie obrazów. Badania pokazują, że klienci znacznie częściej klikają link lub przycisk umieszczony po lewej stronie obrazu niż ten, który jest umieszczony w dowolnym innym miejscu na stronie.Przetestuj wysyłanie e-mail marketingu w różne dni tygodnia i o różnych porach dnia. Przekonasz się, że różne godziny i daty zwiększą lub zmniejszą współczynniki otwarć Twoich e-maili. Zanotuj najlepsze mieszanki czasu/dnia tygodnia i zaplanuj najważniejsze kampanie e-mail marketingowe, które zostaną opublikowane w tych oknach.Powinieneś spróbować zbudować listę e-mailową najlepiej jak potrafisz, korzystając z kontaktów osobistych i internetowych. Nie powinieneś kupować ani wynajmować list nazwisk, które wyślesz e-mailem w celu podbicia biznesu. Nie ma gwarancji, że którakolwiek z osób, z którymi się skontaktujesz, będzie zainteresowana, a nawet możesz zostać zgłoszony do dostawcy usług poczty e-mail.Nie wysyłaj e-maili, które wymagają zdjęć do przedstawienia informacji. Większość nowoczesnych klientów poczty e-mail, zwłaszcza tych opartych na sieci WWW, nie wyświetla automatycznie obrazów w wiadomościach e-mail. Jeśli Twoje e-maile za bardzo skupiają się na obrazach, mogą wydawać się nieczytelne. Umieść najtrafniejsze informacje w tekście i użyj tagów alt dla obrazów.To, co tutaj przeczytałeś, zawiera wszystkie informacje potrzebne do rozpoczęcia kampanii e-mail marketingowej, która poprowadzi Cię do osiągnięcia wszystkich Twoich celów. Chcesz zwiększyć swój zysk i liczbę odwiedzin, aby poprawić swoje dochody, a wszystko to można osiągnąć dzięki świetnej kampanii e-mail marketingowej. Teraz możesz być pewny siebie i zrobić to!